21 Haziran 2010 Pazartesi

Youtube Nasıl Girerim DNS Ayarı

C:\windows\system32\drivers\etc den host dosyasını not defteri ile açın ve en alta verdiğim ip'leri ekle kaydet.

209.85.229.99 www.youtube.com
209.85.229.99 youtube.com

Bu işlemin resimli anlatımı aşağıda olduğu gibidir.


Youtube için bu ayarların işinizi gördüğünü umuyorum çünkü ben denedim ve youtube açıldı.
Tüm bunlara rağmen olmuyooor olmuyooor diyorsanız ve bir program olsun o programlar ben girmek istiyorum diyorsanız işte size youtube giriş programı. Çok basit bir progrmadır. Sayfamızdan buradan indirin.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

youtube giriş için çok basit bir anlatım olmuş Teşekkür ederim. ayarları yaptım ve youtube ve google maps açıldı.

milaver7 dedi ki...

google earth 5.2 yi indiremiyordum. tavsiye ettiğiniz dns sayılarını girdim, evet programı indirdim. fakat
uzay boş, menüler faal değil. netice de son versiyon programım oldu ama çalışmıyor.önceki versiyon gibi.

milaver7 dedi ki...

affedersiniz erken konuşmuşum. şimdi birden dünya ve sayfa çalışmaya başladı. teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

şahane, çok teşekkürler... Umarım hep böyle açık kalır bu yollar...

Adsız dedi ki...

macintosh ta başarılı.

laleee dedi ki...

o kadar uğraştım denemediğim dns kalmadı şimdi açıldı çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

teşekkürler çalışıyorr :)