15 Haziran 2010 Salı

Google Map Neden Açılmıyor?

Google'ın yavaşlamasının ardından şimdi de başka bir derdimiz oldu. Google Map açılmıyor. Açılacakmış gibi oluyor ama açılmıyor. Grimsi bir renk geliyor bekliyoruz ama malesef açılmıyor. Google'ın bu yavaşlamarının sansürle alakası yok. Google bunu bilrerek yapıyor. Vatandaş Google'a sansür uygulanıyor diye düşünüp hükümeti kötü bilsin diye yapıyor. Neyse bekleyip Google map'in hızlanması için bekleyeceğiz. Bu arada çözüm için Google firmasından herhangi bir öneri gelmedi. Bildiğiniz gibi ulaştırma bakanlığı ile ilgili epey bir sıkıntı içindeler. İnternette hergün bir sitede sorun çıkıyor bakalım yarın sıra hangi sitede. Ben Facebook'tan şüpheleniyorum. Bana göre Facebook'a girişin engellenmesi yakındır. Altı üstü 4 GB'lık küçüçük kotası olan internet kullanıyoruz. Böyle siteler engellenince adls kotasını da doldurmamış oluyoruz. Sanki internet ucuzmuş gibi bir de adls kotası var.
http://songunlerde.blogspot.com/2010/06/vista-adim-adim-dns-degistirme.html  yandaki linke tıklayıp VISTA DNS ayarlarını öğrenebilirsiniz. daha önce yapılan ayarları görebilirsiniz.

XP'deki resimli anlatımı ise http://songunlerde.blogspot.com/2010/06/youtube-nasil-girerim-dns-ayari.html  adresinde bulabilirsiniz. Son derece basit bir şekilde dns değiştirme anlatılmıştır.

1 yorum:

baybay dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.