5 Ağustos 2010 Perşembe

Saç Ekimi Yorumları

- Mayıs 2010 Pazar 02:02Yaklaşık bir fiyattan neden bahsedilmiyor acaba?Yani alın üstleri açılanlara örnek olarak şu kadar yada tepe kısımlar için enaz şu yada yaklaşık ençok bu kadar diyebilecek bilgi neden verilmez?İnsanlar için bu fiyatlar sanki çok çok büyük miktarmış gibi algılanıyor.Belki 3-5 milyara olabilecek bişeydir.Eee buna da katlananlar çıkacaktır elbette.Estetik birçok insan için pahalı gibi algılanıyor.Ve hep lüks olarak görülüyor.

- 1 sene önce ekme işlemi yaptırdım ön tarafımda neredeyse saç yoktu . şimdi gayet güzel oldu yalnız bu seferde tepeler açılıyor :)))

- Beyler kesin dinleyin.Burda saç ektirdim çok kötü diyenlere kesinlikle inanmayın.Ya size tipik örnek ey aşk nerdesin dizindeki tayanç apaydın saçları hiç ekilmiş gibi görünüyormu gökhan özen saçları seyrekleşince oda ektirdi sonra arka sokaklardaki başkomser ya bu size ektirmeyin diyenler varya onlar peruk satıcıları kesinlikle inanmayın…Saç demek insana özgüven demektir iyi bi yerde yaptırın ama…

-Ben saç ektirdim.çok pişmanım.ekilen saçlar az bişey ve kafamdaki delikler belli.çok itici bir görüntü oluştu.herkesi uyarıyorum sakın saç ektirmeyin.

- Arkadaşlar sadece fue yöntemiyle ekim yapan yerler nereler bilgi verirseniz sevinirim tşkler.

- Saç ektirme fiyatları yaklaşık ne kadardır?

0 yorum: