18 Ekim 2009 Pazar

Vista DNS Değiştirme Resimli Anlatım

Vista'da DNS değiştirmek diğer işletim sistemlerinde olduğundan biraz daha farklıdır. Aşağıda Vista İşletim sisteminin DNS ayarlarını değiştirip kapalı ve engelli sitelere giriş yapabileceğiniz ayarlar yeralmaktadır. Burada adım adım dns değiştirmenin nasıl yapıldığını resimli olarak görüyorsunuz. Gerekli adımları uygulayarak DNS ayarlarınızı değiştirebilirsiniz.

1. Başlat a basın,ve denetim masasına tıklayın.













2. Ağ bağlantılarını göster e tıklayın…












3. Durumu göster e tıklayın.







4. Özelliklere tıklayın.














5. Vista değişiklikleri onaylamak için sizden izin isteyecek sizde vericeksiniz..















6. Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) , seçin ve özelliklere tıklayın..




















7. Açılan pencerenin alt kısmındaki DNS ayarları otomatik algılansın seçeneğinin altındaki dns leri aşağıdaki dns ler ile değiştir i seçip resimde gördüğüm dns numaralarını giriyoruz..












8. Tamam a basıyoruz ve bi önceki pencere geliyor karşımıza ondada tamama basıp ardından kapat a basıyoruz..

0 yorum: