21 Ekim 2009 Çarşamba

Cardfinans Sözünüze 3G Telefon Kampanyası

Carrfinans sözünüze 3G telefon şartları nelerdir diye 444 0 900 numaralı telefonu aradım. Telefoona çıkan bayana Cardfinans kullandığımı ve kampanyadan yararlanmak istediğimi söyledim. Zaten Cardfinans kullanıyorum bari telefon alalım diye düşündüm. Yetkili bayan bir süre bilgilerimi inceledi ve benim şartlara uygun olmadığımı söyledi. Şartları sorunca da 18 Ay boyunca her ay yaklaşık 3.600 TL alışveriş taahhüdü vermek gerekiyormuş ve benim kart limitim ilhili tutarı harcamaya musait değilmiş. Bu rakamı duyunca fazla üstelemeden konuyu ve telefonu kapadım. Sonra hesap makinesini aldım ve 18 x 3.600 = 64.000 TL ediyor. Eğer o ay yeterli harcamayı yapmazsanız sizden bir miktar para kesiyorlarmış. Sizce de bu kampanyada bir tuhaflık yok mu?

Eğer sizce sorun yoksa bu harcama taahhüdünde bulunabiliyorsanız hemen 444 0 900 numaralı telefonu arayın ve kaydınızı yaptırın. Size bir şifre verecekler. Bu şifre ile Avea bayisine gidip Samsung L700 telefonunuzu alıp güle güle kullanabilirsiniz.

0 yorum: