19 Ekim 2012 Cuma

Foreks İle İşlem Nasıl Oluyor?

Foreks ile nasıl para kazanıldığı konusunu yazacağım ama bu işte kaybetmeke olduğunu baştan söylemek isterim. Olay çok basit. 100 USD ile yatırım yaptınız diyelim (genelde minimum 100 dolar yatırabiliyorsunuz). Siz 100 USD ile mesela altın aldınız diyelim. Siz 100 dolarınızla 40.000 dolarlık paranız varmış gibi işlem yaparsınız. Kazanırsanız 40.000 dolara göre kazanırsınız. yani aldığınız altının değeri 40.300 USD oldğunda siz 300 dolar kazanmışsınızdır. Ama aldığınız altının değeri 39.900 USD altına düştüğü anda hesabının otomatik kapanır ve paranız uçaaar gider. Burada riskiniz yatırdığını para kadardır. Yatırdığınız para kadar zarar etme hakkınız vardır. Yatırdığınız para kadar zarar ettiğinizde işleminiz kapanır. Ben 3-5 kez denedim hep kaybettim. En büyük hatam 100 dolar yatırınca hepsiyle yatırım yaotım. ysa saece 10 usd ile yatırım yapmalıydım. Özetleyecek olursak hiç bulaşmayın daha iyi. Ya da en azında deneme hesapları açarak işlem yapınız.

0 yorum: