14 Ekim 2012 Pazar

Sağlık Ve İnternet

Artık herkes hasta olunca önce internete girip araştırıyor. Eskiden hastalığın sadece adını bilirdik. Şimdi yakalandığımız hastalık neden olur nasıl korunulur gibi ne gibi bilgi istiyorsak kolaylıkla ulaşabiliyoruz. Aslında bizler de artık yarı doktor sayılır. Bence doktorlar bile zaman zaman google'a bakıyolardır :) Baksınlar tabi mesela bir hastanın kullandığı ilacın yanetkisi var mı yok mu internetten öğrenebilir. İnternet artık aile doktorumuz oldu. Bu arada hani şu Mustafa Eraslan hoca varya ucuz kanllarda bitkisel ürünler tanıyor. Maaşallah Dr. Mustafa Bey'in bilmediği konu yok. Her sorun için çözümü ilacı var. Bilmiyorum belki de doğru söylüyordur. İnşallah doğrudur da insanlar şifa buluyordur. Yalan yanlış olduğunu düşünmek bile istemiyorum. Bir sürü maduriyetler ümitlerin boşa çıkması yaşanmasını da istemem. Bu arada aile doktoruma hiç gitmedim ama internette yaşadığım sağlık sorunları ile ilgili bir sürü araştırma yaptım. Bu da demek oluyorki google bize aile doktorumuzdan daha yakın. Hepinize sağlıklı günler diliyorum.

0 yorum: