2 Mayıs 2010 Pazar

Akıllı TV Kapandı Mı?

Ailecek keyifle izlediğimiz Akıllı TV 1-2 gündür uyduda görünmüyor. Herhalde kapandı diye düşnüyorum. kanalın sitesinde de herhangi özel bir açıklama yok. Bu arada bir başka böyle komik videoların olduğu kanal açılıyor bilginize.
eğer konu ile bilginiz varsa lütfen yorum kısmına yazınız.
Evet değerli okuyucularımız, son edindiğimiz bilgilere göre AkıllıTV kapanmamış. Akıllı TV'nin güncel frekans bilgileri aşağıdadır. Eğer sizin uydu alıcınızda çıkmıyorsa biraz uğraşmanız gerekecek çünkü aşağıdaki yorumda yazan frekansa göre benim Türksat uyduda kanal 26 Nisan itibariyle çıkmaya başladı.Bol kahkahalar.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Akıllı tv yayını 11896 V 2170 3/4 turksat frekansında yeniden yayında 24.05.2010 ayrıca paket içerisinde 12562 V 25000 5/6 da da yayınlanıyor.
güncel yayın takiplerini paylaşan arkadaşlar var buradan takip edebilirsiniz bilginize http://www.turkeyforum.com/satforum/showthread.php?t=526622&page=16

OzgurBatu dedi ki...

Akıllı tv yeni frekansı aşağıda olduğu gibidir. Çok üğraştım ama sonunda buldum. Yeniden izliyorum akıllı tv yi artık. bir önceki yorumu yazan arkadaşa teşekkür ediyorum.

12562 V 25000 5/6