5 Mart 2010 Cuma

Cardfinans Yıllık Kart Aidatı İptali

Teşekkürler Finansbank diyerek konuya başlamak istiyorum. Önceki gün kredi kartımın dönem içi harcamalarını kontrol ettim. Yıllık kart aidati 35 TL yazıyordu. Hemen Finansbank'ı aradım aradım ama pek faydalı olmadı. Ama sonunda bir telefon numarası buldum. 444 29 00 numaralı telefondan Finansbank Sizi Dinliyoruz hattınız aradım. Telefona hemen bir yetkili çıktı ve durumu anlattım. Sağolsun dinledi ve sorunumun 1-2 gün içinde cevaplanacağını söylediler. Eğer olumluise bir sonraki ekstremde ilgili tutarın düşüleceğini söyledi. Başvurumun ardından 3 gün sonra ilgili telefonu yeniden aradım ve sorunumun son durumunu öğrenmek istedim. Telefona çıkan ilgili Cardfinans yıllık kart aidatının bana iade edileceğini belirtti. :) Teşekkürler Finansbank.

0 yorum: